Sunday, November 14, 2010

Dinner PROMIC 2010





Alang2 aku ade mase untuk menaip nie...so, aku post la banyak2...
kolej aku ade buat dinner khas untuk budak2 senior yang akan habis belajar...
aku ade lah tergolong dari kalangan mereka itu....
memandangkan dah sem last...
at least, aku nak bergaya sikit walaupun dengan kadar kos yang murah untuk kelengkapan malam dinner....

al-maklumlah...sem nie...aku pokai sikit...loan tak dapat..just PAMA jer la...
memangdangkan aku nie kuat jalan sane sini...so duit nie banyak habis g jalan dan shopping jer la...
kalu diikutkan duit yang diberi mak ayah...memang cukup..
tapi nak buat macam mana...
aku nir memang boros...
pantang diajak bawak gi berjalan...
so habis lah...




tahun nie...aku agak puas hati dengan pakaian aku...
tapi kerana diketogorikan sebagai seksi sikit mlm tu...
tapi aku akur dan redha...
kali nie jer...
last sem...last year...
pasni dah blah...
ok...^_^ maaf...


kat ruangan aku nie...bukan la nak citer pasal diri aku jer malam tu...
tapi ketidak puas hati para pelajar pada malam tu tentang penyediaan makanan...
hampeh...
makanan langsung tak sedap...
memalukan VIP yang datang jer...
CEO proton pulak tu...
AJK makanan memang teruk dalam pemilihan makanan...
kalulah mereka tempah dari Hotel Cinta sayang Resort..
pandai2 lah pilih menu yang sesuai...
ini tak...
makanan ikan kembung bakar yang di banggakan...ish...
malas la nak cakap panjang2..tak pasal2 kena auku..ish...

hopefully...
budak2 semester seterusnya mengambil ikhtibar dari kejadian hari tu...
sesuatu projek yu diharapkan dapat dilaksanakan dengan lebih sistematik dan sempurna k..

P/s: kalu tak pandai tu buat cara tak pandai..
jangan berlagak pandai dan tak bertanya...
inilah padah kalu dah berlagak sombong...selamat beramal...
^_^


yang nie gambar jiran2 bilik aku...
dari kiri: cikda,kina,ida,qila,ana n maz

No comments: