Sunday, November 6, 2011

Selipar Baru Untuk Raya Aidiladha


Assalamualaikum semua...
waaa...mengantuknyer mata nie...tak cukup tidur dibuatnye...bukan sebab ape..perut nie dah penuh dengan makanan..hehe...semalam seharian puasa sunat, hari nie pulak menyambut hari raya Aidiladha..pergi rumah nenek melantak macam-macam dengan pelbagai makanan yang sedap...last-last perut nie pun terasa senaknyer...adey...(tu la...tak beringat...heee)


Hee, selalunyer raya haji pakai baju yang dah lepas-lepas...tak yah nak membazir sangat...cuma kali nie nak tunjuk selipar yang baru beli kat atas nie...hehe cantik tak...lama giler tak pakai selipar kuar jalan-jalan..haha...selalu pkai kasut jenis flat dan heel saje..hari nak wat kelainan..beraya pakai seliper jer...bukan gi mana-mana pun...boley tak?hee...hari tue nampak kat kedai...dari jauh nampak macam cantik jer...berkenan la pulak warna dia yang putih bersih nan suci nie...cepat-cepat grab satu..hehe...sesekali nak jugak bagi kaki nie..relax...asyik dipakse berkerja aje kan...hee..

okey la..dikesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya aidiladha kepada  semua...jadikan kisah nabi ibrahim serta anaknya sebagai teladan untuk semua ok...sekian wassalam.

p/s: sebenarnya nak post entry lain...pasal semalam...tapi nak upload gambar punyer la lambat...last2 kuar kan entry lain dulu...heee.adios.

7 comments:

imah said...

amboi.. pinky tuuuew =P

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

white and pink
like it...cantekkkkk

Ana Ghazali said...

Hehe...sesuai utk g riadah,:-)

anamizu said...

wahhhh cantik! :P



luv,
cik ana

Ana Ghazali said...

Hehe tq

El-Janna said...

untungla.. dpt raye:(

milo said...

pinknye sipar raye die..hehe..mmg cute pon, asalkan pink mmg cute! hihi :P selamat hari raya qurban :)